Re: Yamaha SW60XG

Autor: BonAir (bonar_at_use.com.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 20:35:27 MET DST

On Mon, 13 Oct 1997 23:04:25 +0100, Marcin Kowalczyk
<kmarcin_at_polbox.com> wrote:

>1. Karta brzmieniowo nie najlepsza (sluchalem dema na CD pisma "Future
>Music"), "kosmicznych" efektow nie da sie uzyskac.

Rzeczywiscie DEMO z FM jest nie najlepsze - szczerze mowiac do bani.
Karta sama w sobie brzmienia instrumentow ma takie sobie, ale
za ta cene wg mnie jest to wysmienita karta. I dodatkowo w sferze
efektow karta jest super. No i standard XG. Praktycznie kazdy parametr
mozna regulowac (XG Edit RULEZ !!!). Gdybyscie mogli posluchac
numerow robionych przez maniakow specjalnie dla tej karty !

Regards
TomeK
bonar_at_use.com.pl
ICQ 3024849