Precz z Agentem! Co lepszego?

Autor: Michal Muras (poeta_at_lib.amu.edu.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 19:34:52 MET DST

Wkurzyłem się ostatnio ostro na (Forte) Agenta ; i chyba zrezygnuję z
jego usług - drań kompletnie myli nagłówki np:
tytuł TPSA, a wiadomość (wg pola 'subject' : "Re: NARESZCIE!!!
Prawdziwy benchmark CPU"
idąc dalej, wg Agenta odpowiedziami na ten wątek (przy sortowaniu ' by
thread') są wiadomości o polach subject :
"Re: Zakup komputera w Polsce" ; " wentyl + joy" ; "Re: ASUS
TX97-E" i "Re: BeOS ")
I bądź tu mądry i zaznaczaj wiadomości do ściągnięcia, jak i tak
kochany Agent, niczym M$ i tak wie lepiej czego ja chcę i ściągnie
pliki według własnego uznania (na pocieszenie nadając im chociaż
tytuły wiadomości które chciałem otrzymać)
Ja tego już dłużej nie zdzierżę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Polećcie mi, proszę, jakiś inny News Reader z obsługą polskich znaków
(ISO) pod G95(niestety), koniecznie z czytaniem/pisaniem newsów
off-line (nie stać mnie na online by TPSA 24h/day ) ; który może jest
i mniej wygodny niż Agent, ale przynajmniej wiadomości będzie ściągał
prawidłowo!

PS Acha, i żaden kombajn pożerający RAM , HDD i CPU (mam 486sx, 8 RAM,
i 170MB partycje na W95)

          ByE
                  Michal Muras