soyo 5bt5

Autor: Darek Głowacki (darek_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 16:25:00 MET DST

Wlasnie mam zamiar sobie sprawic plyte glowna
przeliczylem koszta i stwierdzilem ze na tx97 mnie nie stac

wiec kupie sobie soyo 5bt5
slyszalem ze jest zgodna z ATX i obsluguje wszystkie twardziele bez
problemu
(podobno sa jakies problemy TX via HDD )
mam teraz Caviara 540 MB (ale i tego tez zmienie na jakiegos
z ultra dma seagate - w najblizszej przyszlosci )

Jeszcze kasy nie wydalem wiec moze uslysze jakies opinie
na temat takowej plyty

dzieki za ewentualne rady

Willy