RE: Pytania o PC

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 14:14:14 MET DST

Jak już ktoś tu chyba pisał kości pamięci o numerze z końcówką 100 są
jednomegowe a z końcówką 120 są 1.125 MB.

Co do procesorów to powiem tyle: na ostatnim Grzybie K6200 był o 5 pln
droższy od IP200. Oba kosztowały w granicach 700 pln. Natomiast jeżeli
chodzi o 233 to był tylko Intel i to za 1100 pln. A tak wogóle to 200
-tki elegancko się overclockują....

Jeżeli chcesz korzystać z dysków Seagate'a to raczej nie kupuj płyty na
TX'ie - ciężko Ci będzie znaleźć współpracującą wersję (btw: może ktoś
wie gdzie można kupić w Wawie te dobre Seagate'y ?).