Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Arkadiusz Dabrowski (dobrov_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 13:47:12 MET DST

On 14 Oct 1997 09:39:38 GMT, lakleczk_at_bioslave.uio.no (Leszek Andrzej
Kleczkowski) wrote:

> [...]
>: :> Mam teraz pytanie, co to za pacan wymyslil, by tak latwo mozna bylo
>: :> pomylkowo wymazac cala pamiec z komputera? Tylu programistow obrodzilo,
>: :> pieniadze biora ogromne, a nie potrafia zrobic fool-proof zabezpieczen.
>: :> Teraz wiem juz, co robic, gdy podpadnie mi ktos uzywajacy peceta...
>
>: Mam dobra rade. Nie przeprowadzaj nigdy zadnych operacji na komputerze tak
>: skomplikowanych jak formatowanie. Powierzaj to osobom wykwalifikowanym.
>
>Uslyszec cos takiego od komputerowca i nie wiem, czy smiac sie czy plakac.

Inteligencja zamiera. Wystarczy, ze gosciu nie dopisal sakramentalnego smila
i juz przychodza takie ciekawe teksty.
Precz ze smilami ! To zabija myslenie.

>To tak jakby producenci telewizorow wyprodukowali egzemplarz, gdzie jak
>sie kreci galka w lewo po wlaczeniu do sieci, to telewizor przelacza sie z
>PAL na NTSC nieodwracalnie. Zawsze mozna bylo powiedziec, ze nie trzeba
>bylo w lewo a w prawo krecic!

Jak bylo o tym w instrukcji, to nie masz prawa sie przyczepic.

>Czas, by komputerowcy znizyli sie ze swoich
>wiez z kosci sloniowej do poziomu "szaraka" i pomysleli o fool-proof
>zabezpieczeniach.

1) Format jest wystarczajaco zabezpieczony.
2) Komputer jest narzedziem ludzi myslacych. I to mniej niebezpiecznym od
wielu innych narzedzi (mam na mysli komputer osobisty, ktory niczym nie
steruje). Jak w fabryce glupek idiocie lape za pomoca tokary urwie, to wina
producenta tokary ?

>Albo przynajmniej niech przyznaja otwarcie, ze Bill G.
>trzyma ich za przyrodzenie i nic nie moga poradzic...

Tu masz racje. Az mnie jaja bola jak ogladam coraz to weselsze koszmarki z
jego fabryki.

    +--\ /--\ +--\ +--\ /--\ | | Arkadiusz Dabrowski
                                     dobrov_at_zeus.polsl.gliwice.pl