Re: Z kasety na CD-R

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 20:21:04 MET DST

qpkprsk_at_epk.ericsson.se wrote:

> Hej tam,
>
> Czy ktokolwiek zetknal sie z problemem nagrania CD-R w formacie audio,
> gdzie zrodlem nie jest CD? Konkretnie chodzi mi o przegranie kasety
> magnetofonowej na CD-Ra.
> Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

[...]

Czyli zrodlo jest analogowe, a docelowa postac - cyfrowa.

Wiec najpierw musisz zsamplowac kasete (np. na format .wav), a potem za
pomoca programu do nagrywania (np. EZ_CD_PRO) zrzucic to jako sciezki
CD-DA (Audio).
Koniecznie jako CD_DA (inaczej Red Book).
Wtedy kazda piosenka bedzie nagrana jako osobna sciezka i bedzie mozna
tego sluchac w zwyklym CD-playerze.

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--