Re: Dzwiek a MMX

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 02:23:13 MET DST

Synthe <andmielc_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl> napisał(a) w artykule

> No i tacy co mowia nie wiedzac jak to do konca naprawde jest ...
> ... jest to po prostu softsynth Yamahy S-YXG50 emulujacy WaveTable
> na zwyklej karcie dzwiekowej, ktory faktycznie wykorzystuje MMX ...
> Nie jest to co prawda sam driver tylko caly program ... a brzmienie
> jest nieporownywalnie lepsze od FM (czy nawet AWE32) ...

Rozwiązanie to ma jednak pewną wadę (pomijam jakość
przetworników karty użytej do odtwarzania dźwięku
z tego softu, które to mogą zniszczyć najlepsze nawet
brzmienia): dźwięk jest nieznacznie opóźniony.
Całkowicie uniemożliwia to użycie tego typu programów
(znane mi są jeszcze dwa Roland-y) w połączeniu z innymi
instrumentami MIDI, lub do gry "na żywo".

Sylwek Orlik