driver do CITIZEN ABC poszukiwany

Autor: Jarosław Sowa (sowa_at_omicron.comarch.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 19:11:07 MET DST

Czy ktoœ nie posiada/wie gdzie znalesz driverów do drukarki CITIZEN ABC.
Niestety zakupione wraz z druka5rka nie bardzo nandaja sie do uzycia -
pod W3.1 wydruk byl krzywy. pod W95 po pierwszym wydruku Word 95
wykonuje "niedozwolona operacje". Na razie uzywam driverow od CITIZEN
Swift 24, ale te powoduja, ze wydruk jest przesuniety w gore.
Z gory dzieki
Jarek
PS. Dzieki za rady apropo straconego BIOSu - w sumie udalo mi sie to
zalatwic w piatek - w sklepie elektronicznym na alejach naprzeciwko kina
Kijow facet w ciagu 15 minut stwierdzil, ze stara kosc jest cos nie tak
i przegral mi z kopii zapasowej na dyskietce na nowa za 9zl50gr. Polecam
go - "profesjonalne" firmy komputeriowe "potrzebowaly" dyskietki i 1
tygodnia (co najmniej) a niektore nawet plyty...:-)