Karta Gallant SC-70

Autor: Krystyna Berk (krysiab_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 15:34:43 MET DST

Czesc

Przymierzam sie wlasnie do kupna karty dzwiekowej.
Nie musi to byc od razu jakis potezny kombajn,
ale powinna w miare porzadnie odtwarzac wav i midi.

W ostatnim numerze Entera byl test kart dzwiekowych i
zainteresowala mnie karta Gallant SC-70 (chyba 3D).
Rozsadna cena, synteza wavetable.

Jesli ktos ma ta karte, to moze podzielilby sie
wrazeniami ?

Krysia

PS. Prosze o odpowiedzi na priv'a, bo nie zawsze mam mozliwosc
    przejzec grupe.