Oprogramowanie portu rownoleglego

Autor: Przemek K. (przemko_at_fs-samba.com.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 11:06:15 MET DST

Czy ktos moglby mi pomoc odpowiadajac na nastepujace pytania:

1. Sposob wykorzystania portu rownoleglego do sterowania urzadzen
zewnetrznych (ktore piny sa wejsciowe, a ktore wyjsciowe przy sterowaniu
bajtem danych, jakie sa uzaleznienia czasowo - napieciowe; jest to mi
potrzebne do budowy interfejsu).

2. Jak wykorzystac porty IBM-a, aby uzyskac komunikacje z urzadzeniami
zewnetrznymi na zasadzie 4 bity wyjsciowe, 4 bity wejsciowe, 2 paddles.

Przemek