Re: Drukarki: sublimacyjne, termo, suchy atr.

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 01:27:55 MET DST

 Widzisz, ja wybierajac sprzet do zakupu musze sie liczyc z tym, ze komus,
kto dostanie od nas wydruk, moze sie na niego na przyklad kawa rozlac.
Wprawdzie formalnie rzecz biorac byloby to juz jego zmartwienie, ale na
pewno byloby o to sporo krzyku. Dlatego szukam czegos rzeczywiscie
odporniejszego na wilgoc niz zafiksowany nawet atrament.
  A swoja droga to fiksatywy sam uzywam. Na papierze wizytowkowym, jaki
mozna dostac u nas w sklepach papierniczych, toner z laserowki nie trzyma
sie i tylko fiksatywa ratuje sytuacje...Chyba, ze znasz lepszy sposob (z
atramentowki 300dpi obrazki, np logo, kiepsko wychodza).
         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com

Jan Szypowski napisał(a) w artykule <34414b3e.35279725_at_news.icm.edu.pl>...