Dosyc dziwny problem z Internet News pod g95

Autor: Marek Wodzinski (Majek_at_WriteMe.com)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 21:21:22 MET DST

witam wszyskich!

Jest taki drobny problem: ostatnio (chyba od 7.10.97) InternetNews przestal
mi sciagac nowe naglowki (lacze sie, sprawdza nowe naglowki i nie znajduje
nic do zaladowania). Moje newsy zajmuja ponad 10MB (nawet po
wyczyszczeniu). Zrobilem tak: wyrznalem wszystko z katalogu
\Program...\Inter..Mail and...\user\news i w tej chwili moge juz sciagac
nowe naglowki bez problemu.
Pojawil sie nowy problem: laduje wiadomosci do zaznaczonych naglowkow ale
tak ciekawie ze baaardzo rzadko naglowek zgadza sie z trescia (dobrze ze
grup chociaz nie miesza:).
News serwer mam ustawiony na news.tpnet.pl (i oczywiscie g95osr2).
Czy jest jakis sposob na to bez reinstalacji tzw "systemu" (3 raz w ciagu 2
tyg.)

O odpowiedzi prosilbym na e-maila (z wiadomych przyczyn). Z gory dziekuje.

--
Majek:) Majek_at_WriteMe.com
http://friko.onet.pl/wr/trabka