karta dzwiekowa SOUND TREK

Autor: Michal Muras (poeta_at_lib.amu.edu.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 21:19:10 MET DST

Czesc
Mam pewien problem : mam karte dzwiekowa Sound Trek z oprogramowaniem
Trouper 4x4 - a raczej mam karte i mialem oprogramowanie - po zmianie
dysku chcialem zainstalowac drivery, a tu dyskietka " Track zero bad -
disk unusable" :-< . Moze ktos ma ta karte i moglby mi przeslac pliki
(konkretnie chodzi mi o pierwsza dyskietke, opisana "Utility &Device
Driver" ) , albo przynajmniej napisac, skad to moge sciagnac (Tylko
bez rad w stylu 'idz do sprzedawcy' bo ta karta od opuszczenia sklepu
zdazyla juz przejsc przez wiele rak)

          ByE
                  Michal Muras