Re: AWE 32 czy AWE 64 ???

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 18:57:45 MET DST

milosz danielewski wrote:

> Nie sadze ! Zeby program chodzil na P a nie chodzil na 486 ( pomijamy
> kwestie MMX ) to trzeba to programowo sprawdzac albo uzywac jakichs
> bardzo szczegolnych systemowych instrukcji Pentium ( ktorych normalnie
> w uzytkach nie ma ).

A ja nadal uważam, że lenistwo (choć osobiście nie spotkałem takiego
programu - może kiepsko szukałem). Można przy instalacji sprawdzać typ
procesora i szczególnie krytyczne moduły instalować w odpowiedniej
wersji: optymalizowanej dla i486 i Pentium. A że wersja instalacyjna
będzie większa o 30%? A kto się dziś tym przejmuje...

Pozdrawiam,

--
       ,
Robert Slaski