Re: Jaka konfiguracja?

Autor: Kudlaty (mars_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 16:14:14 MET DST

obojetne :)
Mam na zbyciu wiatraczek, ktory czasem staje, ale przy otwartej obudowie
idzie to wykryc po zapachu przegrzewajacego sie procka :)
> No nie wiem, wiatraczek powinien być dość cichy, podkładki
> pod mysz może nie być (ja np. nie mam :) ), obudowa
> co najmniej midi (a lepiej big tower), a głośniki
> takie, żeby dobrze grały :)
Najlepiej takie, ze jak sie gra to zeby sie sasiedzi zlatywali slyszac huk
rozwalanych kosmitow (im wieksza obudowa od glosnikow tym nizsze tony on
odtwarza i o to chodzi) !!!
Polecam glosniki najlepiej z dyskoteki, efekt murowany !!!

Co Wy na to ???