Zakup komputera w Polsce

Autor: Tad (tad31a_at_ix.netcom.com)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 04:51:34 MET DST

W listopadzie wybieram sie do Polski na krotka wizyte w czasie ktorej
chcialbym kupic mojemu bratankowi komputer. Czy ktos moglby mi doradzic
czy oplaca sie przywiezc komputer z USA czy tez lepiej go kupic w
Polsce. Kika dni temu widzialem ogloszenie z "Optimusa" gdzie cena
sredniej klasu komputera byla w granicach 2500 to 3000 zl. Czy to dobra
cena? Czy ktos zna dobre miejsce na zakup w okolicach Katowic ?

Dziekuje z opinie

Tadeusz