Re: Dysk >4GB i FAT16 ??

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 16:47:12 MET DST

> Rozmiar pliku moze tak (nie wiem), ale plik >2GB nie bedzie prawidlowo
> dzialal z niektorymi operacjami (np. fseek), a wiec nie da sie go uzyc.
>
> Wydaje sie, ze dotyczy to takze FAT32 i innych systemow plikow.

Bawilem sie ostatnio robiac na dyskietce kilka zbiorow 4GB (zapetlony
lancuch alokacji). Pod DOSem niektore programy to widzialy dobrze (Volkov
Commander), inne sie walily (Norton Commander).
ScanDisk zaproponowal mi utworzenie oddzielnej kopii kazdego ze zbiorow
(byly zcrosslinkowane na jednym clusterze, oszczedzalem disk space). 2x4GB
na jednej dyskietce ;-) po czy zwisl.
Zas WinTfu95 faktycznie jest 32-bitowy - podawal ujemny rozmiar zbioru ;-)

Wniosek: 32 bitow to za malo

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com