DirectX 5.0

Autor: Roman Lyskawa (lyskawa_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 16:27:21 MET DST

Po zainstalowaniu Direct X 5.0 mój Monster przestaje działać (a ściślej
obsługa Direct 3D (HAL)). Nie da się przywrócić poprzedniego stanu bez
reinstalacji Windowsa. (Nic nie pomaga nawet reinstalacja samego sterownika
3DFX ani directX 3).
W Direct X 3 i 3a wszystko jest w porządku i testy przechodzą. Z DX5 -
czarny ekran. Mam kartę graficzną S3ViRGE (4MB, ExpertColor). Procesor:
K6-200MMX. Używam Windowsa OSR2 wersji polskiej.
Najnowsze gry korzystają już niestety z DX5 (bez dx5 nie dają się
uruchomić.)
Co w takim wypadku zrobić?