Re: pytanie ignoranta o flash memory

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 18:34:19 MET DST

"Jarosław Sowa" <sowa_at_omicron.comarch.pl> writes:

> Czesc, czy ktos moglby mi krotko, zwiezle acz tresciwie wyjasnic
> instytucje flash memory, a dodatkowo, o co chodzi z f.m. +12V i +5V i
> jak ewentualnie stwierdzic co sie ma. Prosze o odpowiedz na adres
> prywatny

To, ogolnie rzecz biorac, taka pamiec EPROM, ktora mozna skasowac
(w calosci lub po kawalku) za pomoca napiecia. Wartosci 12 i 5 V
dotycza wlasnie tego napiecia.

Jak wiadomo, pamieci EPROM programuje sie elektrycznie, i pamietaja
one swoja zawartosc po wylaczeniu zasilania. Zwykle EPROMy trzeba
kasowac ultrafioletem, wiec nie da sie tego zrobic automatycznie w
komputerze.

--
Krzysztof Halasa