Re: Blokowanie klawiszy

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 14:41:31 MET DST

> Bynajmniej - wszystkie egzemplarze, które widziałem, blokowały klawisze...

Wyrob MS i udany - czys ty chlopie na glowe upadl?

Na JAKIEJKOLWIEK klawiaturze z klawiszami "Win" blokuja sie klawisze. To
sa "klawiatury do zastosowan biurowych" - na sie pisac tekst, ale nie np.
grac w gry. Np. ja w grach doomopodobnych uzywam jednoczesnie
Shift+(Z/X)+Alt+(strzalka num. przod/tyl)+(strzalka num. prawo/lewo) i
wszystko dziala na normalnej kbd. Na MicroSoftowskich - nie.

Najlepszy test klawiatury (sorry, ze nie przesylam EXE, ale teraz siedze
na pracowni na Linuxie, bez TP):
uses crt;
var
 keytable:array[0..127] of boolean;
 i:byte;
begin
 FillChar(keytable,128,0);
 repeat
  if port[$60]<128
    then keytable[port[$60]]:=true
    else keytable[port[$60] and $80]:=false;
  for i:=1 to 127
    do if keytable[i]
         then write(i,' ');
  writeln
 until keypressed and (readkey=#27)
end.
Skompiluj to i wez ze soba na dyskietce, jak bedziesz kupowal kbd. Wymus
na sprzedawcy uruchomienie tego testu i wcisnij: LShift+Z+Alt+Kpad8+Kpad4
Jak wyjdzie 5 liczb, wszystko OK

Where do YOU want to die today? *
                              **
     e-mail: kilobyte_at_iname.com