Re: ASUS TX97 - temperatura CPU

Autor: Marcin Suchozebrski (suchy_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 09:04:20 MET DST

Hej

Podaje za manualem, wraz z przykladowymi wartosciami:

POWER MANAGMENT SETUP
  *** Thermal Monitor ***
CPU Temperature : 50C/ 112F
MB Temperature : 25C/ 77F

Tak samo jak ponizej masz wszelakie napiecia. Dodatkowo, jesli posiadasz
specjalne wiatraki to mozesz miec wyswietlone z jaka predkoscia sie kreca
(np. ten na procesorze, albo ten przy zasilaczu).

PS' Jest program do mierzenia temperatur na plycie ASUS TX97, ale musisz
go poszukac. Ja z reguly mam Linuxa a ten programik jest pod DOS.
Poszukiwania proponuje rozpoaczac, jak i wiele _CIEKAWYCH_ informacji
mozesz znalezc, na listach dyskusyjnych poswieconym produktom firmy
ASUStek.
PS'' Czy ktos ma na 'stale' temperature procka powyzej 60 stopni
celsjusza? Przy 3x83Mhz mam ok. 64 stopnie, a podobno wedle Intela P55C
wytrzymuja przy CIAGLEJ pracy (serwer Linux) do 75 stopni.

---
Marcin Suchozebrski
suchy_at_pdi.net