OKI Page 4w

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 23:15:15 MET DST

Jak oceniacie drukarkę OKI Page 4w? Chodzi mi szczególnie o jakość
drukowania i o to czy nie ma wad takich, jakie podobno ma Laser Jet 5L i 6L
(coś z podajnikiem papieru czy cóś). W drugim rzędzie stawiam udogodnienia
w stylu podwójnego podajnika kartek (chyba tu tego nie ma) a także kosztów
eksploatacji. Szybkość druku nie jest dla mnie szczególnie ważna, bo
aktualnie mam 9 igieł i jakoś to znoszę :). Proszę wszystkich
doświadczonych w tym temacie o sugestie. THX.
A jak oceniacie drukarkę OKI OL610 ex? Czy ona może drukować w DOSie (bo 4w
niestety nie)? Jak z jakością wydruków i kosztami eksploatacji??? Dzięki.

Pozdrawiam tych, którzy mnie pozdrawiają.

--
Krzysztof Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow