Pomocy

Autor: Jarosław Bojar (fgor_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 23:25:42 MET DST

Skladam sobie wlasnie nowy komputer i mam w zwiazku z tym pare ptyan:

1.Gdzie mozna kupic(Warszawa-najlepiej jak najblizej centrum) dyski
z nowej linii Western Digital(Ultra DMA/33)?(i jak najtaniej).

2.Jaka z plyt Asus TX obslugujacych Pentium MMX 233 MHz i EDO RAM
  jest najlepsza i gdzie mozna ja kupic? A takzz czy ATX czy Baby-AT.

3.Czy CD-ROM 16x Toshiby i SB AWE 64 Gold to dobry wybor?
  Czy to prawda ,ze CD-ROMy powyzej 16x moga rysowac plytki?

4.Nie moge sie zdecydowac co do karty graficznej.Zastanawiam sie
nad Millenium II.(zalezy mi na 3D).

5.Na koniec moze troche smieszne pytanie,ale gdzie mozna dostac dobre
i ladne obudowy?

Uprzejmie prosze o konkretne odpowiedzi na powyzsze pytania.Z gory
dziekuje.