plyta VIAVT82C576M

Autor: Slawomir Baginski (baggins_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 21:26:13 MET DST

Mam toto w komputerze z pentium 100 i chcialbym sie dowiedziec, czy
moge na tej plycie zainstalowac 200 intela (bez MMX).
Oczywiscie moglbym zajrzec do manuala, ale w firmie Hart (Szczecin)
sprzedano mi w tamtym roku komputer z ww plyta, natomiast instrukcje
dostalem do zupelnie innej (moze pomylka oczywiscie :-((( - miala byc
intel 82430VX PCI - przynajmniej wg instrukcji).
Jesli ktos jest mi w stanie pomoc, to bede wdzieczny.

Czolem