Re: Jaka konfiguracja?

Autor: Lukasz Jakubowski (megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 18:01:25 MET DST

Marek_Sidor_at_mp.pl wrote:
: Jestem troche poczatkujacy,stad moja prosba.
: Chce kupic PC - bede go uzywac do buszowania po Internecie
: oraz do gierek. Jaka wybrac konfiguracje by nie wymieniac elementow
: zaraz po zakupie?Polagam na waszej wiedzy i praktyce.
To moze ja podesle ankiete, a inni beda wypelniac :) :

Plyta glowna:
Procesor:
Pamiec:
Grafika:
Dzwiek:
HD:
CD-ROM:
Modem:
Monitor:
Klawiatura:
Mysza:
Joystick:
Drukara:
Wiatraczek, podkladke pod mysz, obudowe i glosniczki- w zasadzie obojetne :)

Nie odbilo mi, tylko mam zlozyc kompa i mam wlasnie taka checkliste. :))

Lukasz