Word 97 Pro i polskie litery (RATUNKU!)

Autor: Bogdan Kwietniak (valusia_at_hotmail.com)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 16:01:01 MET DST

Czolko!
   Zainstalowalem Win'95, potem Office Pro'97 i mogila.
Excell widzi polskie czcionki bez zarzutu, natomiast w Wordzie
takowych nie ma. W wyborze czcionek nie ma Ariala CE,
Timesa CE itp. Co to ma znaczyc?!? Jak ja mam pisac
dokumenty lub obrabiac stare (automatycznie konwertuje
do Arial i trace polskie litery). Te czcionki widac nawet w
WordPadzie i innych programach.

 BogdanKa