3dfx, MMX i tak w ogóle

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 13:02:24 MET DST

Witam,

Mam takie pytanko: chciałbym sobie trochę podrasować sprzęt, coby
lepiej gierki chodziły. Obecnie mam P100, 40 mega RAMu i kartę
graficzną Expert Color DSP 3364P z 2 MB. Czy taka karta wystarczy do
Monstera 3dfx? Ktoś wspominał, że musi to być karta obsługująca
bodajże Direct 3D. Jak sprawdzić, czy tak jest?

Druga rzecz: czy ostatnio jakieś gazetki robiły porównanie płyt
głównych? Chodzi mi o wybór płyty pod P200 MMX.

Dzięki za odpowiedzi,
Krzysiek

--
   K r z y s z t o f   M a z u r