Re: Pytania dot. Sound Blasterów

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 11:36:30 MET DST

Tomcio Paluch (palik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl) wrote:
: Witam!

: Czy ktoś mógłby mi pomóc? Spotyka się na tej liście różne informacje o SB
: AWE64 ale niewiele pisze się szczegółów o wersji OEM! Od jakiegoś czasu mam
: zamiar kupić właśnie SB AWE64 OEM i mam następujące pytania dotyczące tej
: karty:
: 1. Czy posiada procesor DSP?

Nie nie posiada. Wykorzystuje procesor jako DSP.

: 2. Czy można rozbudować pamięć RAM?

Jak najbardziej, ale specjalnymi SIMMami.

: 3. Ile ma pamięci ROM?

2M (tyle ma napewno)

: 4. Czy działa poprawnie (np. emuluje AWE32) pod DOS 6.22 z procesorem 486 i
: na płycie bez PnP?

To jest SB32 tylko w nowszej wersji wiec nie ma co emulowac.
Ale na 486 to tylko jako SB32.

: 5. Czy działa porawnie (np. jak AWE32) pod Win95 z procesorem 486 i na
: płycie bez PnP?

Dziala poprawnie. A to ze nie ma PnP to sie ciesz.
Jej Win95 na 486 i jeszcze do tego AWE64 ?? Nigdy nie pojdzie.
Jako SB32 bedzie ladnie dzialac.

: Poszukuję także informacji na temat Sound Blastera 32:
: 1. Czy jest zgodny z AWE32 pod DOS?

No jest.

: 2. Do ilu MB można rozbudować pamięć RAM?

Do 28M

: 3. Czy posiada procesor DSP?

Nie posiada. Ale posiada zlacze do takowego jesli sobie zyczysz.

: 4. Czy warto ją kupić za 290zł?

Zalezy co od niej wymagasz. Ja kupilem za 310 i jestem zadowolony.

: Bedę wdzięczny za wszelkie informacje (byle prawdziwe:-)

No glowy nie dam. :))))

--
 Slawomir Sidor