Re: Problem z Windows 95

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 18:40:20 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> na problemy z windowsem lekarstwem jest fdisk :) potem oczywiscie
> trzeba zainstalowac jakis system, ktory nie jest tylko atrapa.

Szanowny Kolego, racz odpowiadac na temat. Ktos mial pytanie, jak
sobie poradzic z konkretnym problemem, a nie jaki ma wybrac system
operacyjny. Jesli ktos ma "malucha" i prosi o porade, a zamiat tego
dostaje odpowiedz, ze najlepiej byloby, gdyby kupil sobie Mercedesa,
to lepiej z takimi radami sie powstrzymac i nie zasmiecac listy.
Dla fundamentalistow, wazniakow i oszolomow jest pare innych miejsc.
Rozumiem, ze OS/2, ze Linux ,ze MacOs etc, ale nie o to szlo. Gdybys
chociaz powiedzial "zrob tak a tak" i potem dodal, ze takich problemow
nie ma np. w Linuxie, to rozumiem. Ale tak, to uwazam ze postepujesz
jak lamer z kompleksem wyzszosci i poczuciem MISJI (pewnie jestes
sympatykiem Ojca Rydzyka, on tez to ma). Sugeruje wiec, zebys podobnych
rad nie udzielal. I to jest MOJA rada dla Ciebie

z powazaniem