Re: Jak ustawic mnoznik i czestotl.

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 17:16:52 MET DST

Marek Oberman wrote:

> Kupilem w koncu asusa Tx97 i p166mmx.
> Podkrecilem go na 200 - 3x66 chodzi
> jak burza i jest ledwo cieply, ale wyczytalem
> w chipie ze sa mniej i bardziej wydajniejsze
> podkrecenia. Z tabelki w chipie wynika, ze
> rozwiazanie 2.5x75 dla p166 jest wydajniejsze
> niz 3x66, czy to prawda?

Najwazniejsza jest czestotliwosc zewnetrzna (83, 75, 66 MHz).
Nastepnie jak najwiekszy mnoznik.

> Czy moge ustawic dla tej 166 3x75, coby biegal
> jako 233? Czy lepiej poprzestac na 200?

A skad mam wiedziec na ile TWOJ procek da sie popedzic ???
Sam sproboj - jak dasz za duzo, to najwyzej komp Ci nie wystartuje.
Wtedy podnies napiecie proca, a jak to nic nie da - zmniejsz
czestotliwosc (najpierw wewnetrzna, potem zewnetrzna).
W ten sposob sam stwierdzisz, na ile mozesz podkrecic swojego P-166.

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--