Re: płacenie przez Internet kartą VISA

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 23:45:46 MET DST

Wed, 08 Oct 1997 19:47:57 GMT, mike_at_neptunenet.com (Mike) pisal:

>To nie prawda - ja nigdy jeszcze nie ubezpieczylem przesylki (w tym
>dwa razy modem) wysylanej do polski, i jakos one docieraly (przy czym
>zajmuje to kolo 1.5-2 tygodni).

Tez mam taka opinie - nie zginela mi zadna paczka ani list z USA
(modem, CDROM itp.- kilka razy w roku od paru lat)
Wczoraj dostalem CD ze SLACKWARE - placilem za to VISA, zamawialem
przez Internet, przyszlo dokladnie po 13 dniach.

Nie znam szczegolow postepowania w przypadku oszustw z karta, ale na
fakturze jest taki napis : For security purpose expiration date and
last digits of account omitted.
Czyli ze jednak czegos mozna sie obawiac.

Pawel