Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 20:42:49 MET DST

Jan Dubiec wrote:

> Czyżby Baza miała autoryzację HP na serwis drukarek? Z tego co wiem,
> to w Wawie coś takiego ma tylko Computer Service Support i Sterprojekt
> (czy też coś w tym stylu). A jak nie ma autoryzacji to i nie ma części
> zamiennych. Co prawda pucować obudowy to można i bez części.

To jest dowód na to, że niektórzy nie tylko mają kłopot z czytaniem
długich instrukcji obsługi ale również krótkich newsów...
Pisałem, że konserwacja - nie wymiana części. Proste i zrozumiałe.
Nie będę z tobą o tym dyskutował, bo jak widzę nie masz pojęcia o czym
piszesz a o zagadnieniach związanych z eksploatacją nawet nie słyszałeś.

> A tak w ogóle to chyba nie widziałeś prawdziwej drukarki HP, skoro tak
> reklamujesz te zabawki.

Puknij się w głowę człowieku zanim wypiszesz takie bzdury. Sprzedałem
więcej drukarek HP niż Ty robisz kilometrów swoim samochodem...
Instalowałem, używałem wszystkie drukarki dostępne na polskim rynku z
wyjątkiem HP LJ 5Si MOPIER.
No comments.

> To, że wielu wielu ludzi je kupuje, nie
> świadczy o tym, że są dobre.

No tak. Przypomina mi to bredzenie dzisiejszej prawicy w poprzednich,
przegranych wyborach - typu elektorat, który głosował na... ma
pomroczność
jasną itp.

> No chyba, że podejść do takiej drukarki
> jak do wina młodzieżowego: dobra bo tania. Jak już ktoś w tym wątku
> zauważył, daleko im do 4L.

Poziom tej wypowiedzi pozostawię bez komentarza.

> W którymś z postów napisałeś o Support Pack-u. Czy możesz napisać ile
> kosztuje coś takiego do 5L/6L. Bo do dużych drukarek HP coś takiego
> kosztowało rok temu $300.

Nie reklamuję na Newsach drukarek ani usług HP. Odpieram bezpodstawne
zarzuty.
To też dla Ciebie za trudne ???

                                        Jerzy Łukasiewicz

--