Yamaha SW60XG

Autor: Eterna (eterna_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 16:37:23 MET DST

No wlasnie. Co myslicie o tej karcie w kontekscie midi, efektow, barw ?
Moze ktos sie orientuje, poniewaz szczegolnie interesuja mnie mozliwosci
Reverb'u, czy jest do wykorzystania kilka ustalonych mozliwosci poglosu, czy
tez mozna np. dokladnie wyregulowac sobie poglos np. jego czas trwania,
glosnosc i inne parametry ? Czy mozna np. uzyskac poglos taki jak w
kosciele, albo cos w rodzaju 'cavernal space' z Sound Forge ?
Czy inne efekty rowniez mozna bardziej drobiazgowo regulowac ?
Jak bardzo mozna wplywac na barwe dzwiekow zapisanych w ROM ? Czy tylko za
pomoca procesorow efektow np. Echo, Reverb ? Czy tez jakos inaczej ?
Jak ogolnie widzi wam sie ta karta pod katem tworzenia muzyki ?
Czy warto ja kupowac, a jesli tak to gdzie i za ile ?

P.S. A ha.. Czy z Gravis'em PnP bedzie to to dzialac ?

Dziekuje za wszelkie informacje.

Pozdrawiam
Eterna
eterna_at_free.polbox.pl