Jaka kupic nagrywarke CD ROM?

Autor: Krzysztof Wiśniewski (kwis_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 15:38:39 MET DST

Witajcie Wszyscy Czytelnicy!

Zainteresowany jestem zakupem nagrywarki CD ROM do zakladu, w ktorym
pracuje. Poniewaz zupelnie nie wiem jakiej powinienem szukac bardzo prosze
o pomoc i przedstawienie mi roznych "za i przeciw" w odniesieniu do roznych
typow nagrywarek. Warunki jakie jej stawiam sprowadzaja sie w
zasadzie do mozliwosci dogrywania plikow do wczesniej nagrywanej plyty oraz
możliwości korzystania z urzadzenia w sieci WIN95 (prot. TCP/IP; chcialbym
nagrywac pliki z komputera UNIX'owego rowniez).
Napiszcie tez prosze o niezbednym oprogramowaniu.
Poniewaz cena nie jest parametrem krytycznym, wiec moje pytanie dotyczy
szerokiej klasy nagrywarek.

Krzysztof Wisniewski
ZBM IF UMK
ul. Grudziadzka 5/7, 87-100 Torun, Poland
e-mail: kwis_at_phys.uni.torun.pl, tel. (+48 56) 21665, fax. (+48 56) 25397