Re: ZOOM VFPV 32 bis- fax/modem

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 15:22:16 MET DST

Slawek wrote:

> Dostalem za darmoche modem (pewnie jakies badziewie) i nie wiem wogole co
> to za model. Udalo mi sie znalezc naklejke gdzie wyczytalem ZOOM VFPV 32
> Bis. Chlopaki moze ktos z was kuma o co chodzi i wyjasni mi co to jest za
> typ i czy jest do tego jeszcze jakies oprogramowanie.

Zoom, o ile mnie pamięć nie myli wewnętrzny, max transfer 14400 bps (V32bis).
Drivery są w Windows 95, chyba nawet jest poprawnie wykrywany po włożeniu.
Powinien działać bez problemu - bardziej zależy to od jakości linii (TPSA!).

Pozdrowienia

--
         Wacław Panek, Szczecin
mailto:Waclaw_Panek_at_WriteMe.com