Re: Sound Blaster

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 09:30:22 MET DST

Przyczyna jest ustawienie przerwania 10tego. Gry DOSowe nie "lubia"
przerwan powyzej 7go (pomimo teoretycznej ich obslugi). Sprobuj ustawic
"standardowe" IRQ 5 (lub 7 jesli 5 jest zajete). Powinno to zalatwic
dotychczasowe problemy, a takze zapobiec innym zwlaszcza gdy gierka nie
posiada setupu (autodetekcja ustawien karty).

Krzychu