AWE 64 VE i AMD K6-166

Autor: Piotr Piekarczyk (piekara_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 16:09:54 MET DST

wlasnie kupilem awe64 value i przy instalacji pojawil sie problem:
brak pentium (mam K6 jak w temacie), chociaz awe 64 dziala na K5,
wiec wave guide nie zainstalowal sie :(

mam winde osr2 (ktora jako procesor podaje AMD - w panelu sterowania)
zastanawiam sie czy nie zainstalowac starej windy95

sterowniki v.4.36 i v.4.33

AMD w swojej K6 Compatibility List podaje AWE 64 jako zgodne

doradzcie mi jak rozwiazac ten problem (nie po to kupilem awe 64
aby korzystac z Wave Table'a)

--
pzdr
Piotr Piekarczyk