Re: Problem z s3 (wyajasnienie)

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 15:44:34 MET DST

Pawel Wandas (pablow_at_wszib.krakow.pl) wrote:
> Pisalem wczesniej o problemem z S3Trio64V+ i jej klopotach z
> rozdzielczoscia 800X600. Dziekuje wszystkim z pomoc ale niestety nic z
> tego. Zadne sterowniki nic nie pomagaja. Najciekwasze w tym wszystkim
[...]
> czetotliwosci odswizania - NIC!. Rodzaj monitora - NIC. Moze to wina
> windowsa 95 ktory nie przewiduje pracy z moim monitorem. Czy kupno nowej
> karty g. rozwiaze problem - Watpie. POMOCY - nie stac mnie na nowy
> monitor a potrzebuje tych rozdzielczosci.

Ty tak nie krzycz na te karte - zapewne jest calkiem w porzadku. Tylko zes
wybral nieodpowiedni dla niej system operacyjny ;)

To ze Win jest inteligentniejsze od ciebie (?) i samo sie panoszy, nie
znaczy, ze sie nie da. Chyba ze karta fizycznie jest uszkodzona, tzn nic nie
wyswietla itp.

Pod dosem sa sterowniki np. SciTechDD, ew. producenta karty...
W Linuxie samemu mozna sobie recznie wszystko dopadowac...

Naprawde, sama czestotliwosc ods. pionowego i typ monitora to nie za wiele.
Jest jeszcze pare innych parametrow, a to ze Win nie da tego samemu ustawic
- Twoj wybor.

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland