Re: Monitory i wtyczki

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 23:18:33 MET DST

Qnik wrote:

> Dostałem od znajomego monitor z dziwnym wyjsciem ( a
> wlasciwie z kilkoma),
> z tylu obudowy wystaje piec gniazd BNC.
> Wiem ze sa przejsciowki ze zwyklej karty na takie BNC-ki, ale kosztuja
> okolo 70 zlotych.
> Czy moze ktos ma rozpisane wyjscia z karty VGA ? Moze sam bym sobie cos
> takiego zrobil.
Jesli jeszcze chcesz to maznij do mnie na priv, to Ci podesle.

BTW: Jest (BYWA) w monitorkach takie malutkie zlacze, ktore ma
4 piny i wyglada podobnie do 3pinowego gniazda zasilania
spotykanego np. na niektorych Quantumach.
Z "serwisowy" od Panasonic'a wynika, ze sa tam jakies cyfrowe
sygnaly, chyba do regulacji.
CO TO JEST ?

--
Radoslaw Skorupka