P200MMX - 3.5x75Mhz 3x83Mhz 3.5x83MHz

Autor: Marcin Suchozebrski (suchy_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 13:49:09 MET DST

Hej

Czy podkrecal ktos P200MMX na 3.5x83MHz? Przy 3x83Mhz chodzi mi stabilnie
i nie pada (2.9V VCORE), nie wiem czy oplaca sie bawic dalej.

Jaka temperatura na CPU jest temperatura bezpieczna? 60 stopni? 70 stopni?
Mam plyte ASUS TX, ktora podaje temperature na procku wiec moge w miare
dokladnie okreslic jaka jest temperatura po 48h pracy komputera.

Nastepne pytanko do 'specow', a wlasciwie temat do dyskusji, bardziej sie
oplaca krecic na 3x83MHz (250Mhz) czy na 3.5x75Mhz (262.2MHz), wiem z czym
ktore sie wiaze i uwazam, ze to pierwsze daje wiekszego kopa, poza
sytuajca gdy komputer jest wykorzystywany tylko i wylacznie do obliczen (a
i to nie zawsze, bo w sytacji 1) jest sporo lepszy dostep do pamieci).

---
Marcin Suchozebrski
suchy_at_pdi.net