Re: dysk 4.3GB

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 22:19:57 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> pwl_at_lodz.pdi.net (Wojcicki Piotr - Darth Vader) napisał(a):
>
> /> Jak najlepiesj podzielic dysk 4.3GB, aby stacic
> /> jak najmniej miejsca?
> /> FAT zwykly pod Win95
> /> Pozdrawiam
>
> Jak napiszesz do czego chcesz użyć tyle miejsca to może będę mógł coś
> poradzić ...
> Na razie jedyne co mogę polecić to instalacja NT 4 i postawienie dużej
> partycji na NTFS - tam clustery są np po 512 b lub 1 KB (możesz sobie
> wybrać jakie chcesz)
Ejze!
A nie jest to przypadkiem 4kB/cluster ?
Bo tak cos pisali w ktoryms manualu (chyba Supporting MS WinNT 3.51)...

Proponuje zalozyc na dysku partycje NetWare4.
Rozmiar praktycznie dowolny (do 32TB), zepsuc sie daje ale
z wielkim trudem, narzedzia do naprawy sa,obsluguje dlugie
nazwy, dostep bardzo efektywny, rozmiar clustra od 4k do 64k.
A dostep ? Zawsze mozna postawic OS/2 a na nim NetWare for OS/2 ;)

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl