SCSI+IDE=problem

Autor: Janusz Makówka (bbtxjm_at_boruta.gig.katowice.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 12:50:34 MET DST

Mam komp. DEC z dyskiem SCSI i podłączam do niego mały dysk
IDE Quantum ProDrive LPS. W setupie udostępniłem kontroler IDE,
wpisałem wszystkie parametry dysku. No i niestety jedyną drogą
dostania się to tego "małego IDE" jest za każdym restartem komutera
- uruchamianie W95, usuwanie kontrolera dysku w Panelu sterowania/
/system i przeprowadzanie instalowania nowego sprzętu z autodetekcją.
Bez autodetekcji lub spod DOSu dysk nie jest widziany.
Czy jest ktoś mądry, kto mi poradzi, by ten mały IDE był
zawsze widziany? No i widziany spod DOSa.
Będę szczerze zobowiązany.

--
                      \@  @/