Re: CD Recording

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 19:02:51 MET DST

Wojciech Kusowski wrote:

> Czesc !
> Wlasnie chce nagrac moj pierwszy CD-Audio. Problem w tym,
> ze program do sciagania utworow z plyty CD zawiesza sie.
> Czy ktos z Was moze mi podeslac program lub podac adres,
> gdzie moge sciagnac jakis program do tzw. direct-recording,
> czyli nagrania wiernej kopii tego co jest na CD na twardy dysk ?
>
> Z gory dzieki !
>
> Wojtek

Mialem kiedys ten sam problem - szukalem jakiegos shareware'owego
programu do kopiowania CD.
Ale chyba takich nie ma !!!
W kazdym razie w internecie znalazlem najnowsze wersje prawie wszystkich
programow komercyjnych (pelne wersje).
Wiec radze poszukac...
Acha, nie podaje adresow skad sciagalem, bo juz ich nie pamietam i
napewno dziesiec razy sie zmienily.
W razie problemow - prosze na priv.

Pozdrawiam

--