Re: Ktory modem jest najlepszy?

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 00:08:00 MET DST

On 6 Oct 1997 21:06:39 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

> [...]
>(do niedawna moj bbs wisial na najgorszej centrali telefonicznej w
>miescie i np. jedynie polaczenie miedzy dwoma courierami przekraczalo
>28800, kilka innych ciekawych zaleznosci takze udalo mi sie ustalic -
>nijak nie wynika to z chipowego testu). Poza tym sa kontakty z innymi
>uzytkownikami, innymi firmami, innymi bbsiarzami. Po dobrych paru latach
>intensywnej zabawy mam chyba prawo do wlasnej oceny i niezgadzania sie z
>niektorymi opiniami pojawiajacymi sie w prasie. Z mojego punktu widzenia
>wyglada to wlasnie tak jak napisalem poprzednio...

To przynajmniej wiem na czym stoję :-))). Ale takich ludzi jak Ty jest
niewiele. Innym pozostaje studiować wyniki testów pojawiających się w
prasie. Najlepszym wyjściem chyba będzie ogładać wyniki testów w
czasopismach i mieć kumpla BBSiarza. :-))) BTW, jak wygląda
popularność BBSów w dobie "darmowego" dostępu do I-netu ?

>pozdrawiam,
>karpio

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski