Re: DO POSIADACZY + plyt *** ABIT ***

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 23:46:09 MET DST

On Thu, 02 Oct 1997 22:37:36 GMT, baribal_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Jak to gdzie ? W srodku ;))) Jeden za drugim...

ASUS nieźle wykombinował: trzy złącza do wiatraczków (z
obrotomierzami !) na płycie głównej (oczywista jeden idzie na
procka). Plus jeszcze dwa termometry na płycie (chipset i procek)
plus soft i teraz mogę sobie w wingrozie ze spokojem obserwować
umiarkowane 60 C pod prockiem i 36 C na płycie.

BTW: ASUSa kupiłem właściwie przypadkowo: ABITy były akurat tylko
Baby-AT a jachciałem ATX to się wkurzyłem i wziąłem ASUSa

>Owszem - mam 1 rozgaleznik. A o plataninie nic mi nie mow ;>

Czekamy na bezprzewodowe zasilanie ! ;)