Re: Czy to prawda-TELEKOMUNIKACJA to HUJE

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 23:01:47 MET DST

KEFIR <kefir_at_union.medianet.pl> wrote:
: I ja sie tutaj musze dolozyc:
: TO CO ROBI TELEKOMUNIKACJA TO JEBANE SKURWYSYNSTWO
: ORDYNARNA, PIERDOLONA, BEZCZELNA KRADZIEZ !!!!!!!
: Mam kumpla ktory przez 4 lata mieszkal w Kanadzie. Tam polaczenia
: miejscowe sa ZA DARMO !!!!! I mozna spokojnie podczas FTP'u
: pojsc sie wysrac, bez strachu ze sie skonczy sciagac i licznik bedzie
: na darmo nabijal.......

No wiesz - ja bym sie zastanowil jak nazwac zajmowanie urzadzen centrali
i modemu providera bez potrzeby, bo "za darmo" :-)

A ze drogo w TPSA, to osobny fakt.

J.