Re: Czy to prawda-TELEKOMUNIKACJA to HUJE

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 00:17:06 MET DST

On 6 Oct 97 at 20:49, Kornel Zielinski wrote:

> Hm..
> OczywiÂcie macie racje,
> ale wg. WPROST (albo to by- Sukces) nie pamiŕtam,
> mamy najta˝sze taryfy we wszystkich krajach europy Ârodkowo- wschodniej.

Jakie??? Lokalne czy m/m i m/n??? Co do lokalnych to radze sie
nie nabierac na propagande "Lacznosci" bo zapewne to pismo bylo
zrodlem fascynacji _niskimi_ taryfami TePsy dziennikarzy Wprost czy
Sukcesu. Zeby udowodnic teze ze "TePsa nie jest taka zla" cwaniaczki
z Lacznosci (albo z Wprost) biora do porownan _najwyzsze_ taryfy z
innych krajow a Czesi i Wegrzy na przyklad maja lokalne TANSZE od
naszych w taryfie "wieczornej". Nasza TePsa taryfy wieczornej nie ma
- skubie tak samo w dzien czy w nocy :-)

> Jestem te(not) ciekaw czy, np Czechy lub Wŕgry fundneli, taki prawie darmowy
> dostŕp do INETU swoim obywatelom

PRAWIE... Wez pod uwage ze darmowe konta to nie taki luksus i warto
jednak posiadac konto komercyjne. A Czesi i Wegrzy maja lokalne
tansze wiec i tanszy dial-up - i zaden monopolista nie musi im
niczego fundowac. Zanim TePsa wpadla na swoje 0202122 to jakos
spokojnie moglem korzystac z Internetu przez telefon. Ciekawe co tez
takiego mnie ta TePsa fundnela swoim 0202122???

> Poza tym "Lepszy wrˇbel w garÂci ni(not) go--b na dachu" ;)))

Dlaczego uwazasz, ze bez zdzierskiej TePsy golab siedzial by na
dachu? Moze gdybysmy nie czepiali sie tak kurczowo tego wrobla to od
dawna mielibysmy golebia?

"Szanuj szefa swego - mozesz miec gorszego". Lepsze mieso na kartki
niz wcale. Lepszy ocet na polkach niz puste polki. Socjalizm albo
smierc!!!

> pozdrawiam
> Kornel Zielinski
> corelek_at_polbox.com
>
> PS: Nie pracuje w TPSA!!

Tajnos agentos? :-)
Zamiast fascynowac sie taryfami popatrz sobie jak rozwija sie
telekomunikacja w krajach ktorych rzady spuscily telekomunikacje z
regulacyjnej smyczy i przestaly faworyzowac niektore firmy kosztem
innych.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Oczywiscie powyzsza "dyskusja" powinna toczyc sie na
pl.misc.telefonia gdzie nie bylaby off-topic.