Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 21:18:51 MET DST
>> A skad sie biora tickety NASK-u: 'W dniu X siec Y bedzie nieczynna
>> przez Z minut z powodu upgrade oprogramowania routerow CISCO' ? :-)
>To nie swiadczy o zlej jakosci CISCO, ale o tym ze NASK (i nie tylko)
>praktycznie nie uzywa innych routerow. I nie bez przyczyny. IMHO, to
>najlepsze z dostepnych routerow.
Niestety o jakosci pracy komputrow decyduja przede wszystkim obslugujacy
go ludzie. A NASK (zwlaszcza warman) to 115 osob z ktorych kazdy robi po
swojemu nie zawsze najmadrzej. I efekty jakie sa kazdy widzi ;>
karpio
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:26:25 MET DST