fdd chyba padlo

Autor: Piotr Krupa (pete_at_okonet.com.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 20:37:35 MET DST

Ostatnio dlgo nie uzywalem floppyego
wiec ze zdziwieniem odkrylem ze cos z nim jest nie tak
nie zapala sie lampka przy starcie kompa , a gdy cos ma byc odczytane z
dyskietki to
mija 20-30 sek. zanim pojawi sie komunikat o wadliwej dyskietce
dyskietki mam ok a przynajmniej niewierze aby wszystkie mi sie posypaly
(zreszta zdyskietkami kumpli jest to samo)
bios jest ustawiony ok, tasma jest ok, wiec co to jest do diabla ?

Piotrek