Polbox error

Autor: Paweł Urbaniak (1pawel_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 17:48:28 MET DST

Maja takie wpadki. Przez sobote i niedziele nie moglem wyslac poczty. Mogli
by chociaz uprzedzac wrzucajac do skrzynek wiadomosci, ze cos grzebia w
serwerze (odbierac moglem normalnie). Ale przy zmianie hasla zaskoczylo
ekspresowo: zdazylem tylko wklepac nowe w programie pocztowym i juz
dzialalo. O!
Pawel

Grzegorz Szczepański <wwzm_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<61arnn$696_at_info.nask.pl>...